Dagen efter e alltid värst..hahaxD

Japp, min huvudvärk har inte släppt än. Visserligen så har jag inte försökt göra någonting åt den. Har några alvedon som bara ligger på skrivbordet, ska nog ta 2 st å hoppas på att det hjälper. För det här e verkligen inte skönt asså, hehe..Kan säga att jag dessutom e lite hes å kraxig i halsen idag oxå...knappt nån röst haha. Inte så konstigt kanske. Men hellre det än den här j-la huvudvärken^^

Pratade om detta me en igår å man kommer rätt snabbt fram till att alkohol är bara kul för stunden, sen mår man inte så himla bra. Hehe..Jaja, sånt e livet när man festar;) hahaxD

Å Amanda tänkte svara på din kommentar på förra inlägget genom att säga att jag håller me dig till 100%;)

Nej, nu ska jag fan ta mig två alvedon..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0