Den roliga partynatten;D

Japp, får se hur mkt jag väljer å berätta. Så jag har ingen aning hur långt denna inlägg kommer att bli. Kan bli rätt lång, får se som sagt.

Som sagt så kunde inte min kompis ses pga att han hade skadat ryggen å knappt kunde röra sig. Så tillslut valde jag att följa med ut. Vilket jag verkligen inte ångrar. Amanda å Rickard var snälla å kom hit en stund innan då de hade varit på hockey å vart klara rätt tidigt. Vid halv åtta så drog till slussen å mötte upp gänget som vi skulle parta med. Förutom Amanda å Rickard, så vare Filip, hans polare Johan, Alexandra och deras polare Emelie..Som nu även e min kompis, hihi;) Vi drog sen till Nivå 22, där vi förkrökade me några cider och öl innan vi drog vidare till The Bridge. Där vi tillslut kom in;) Där började vi alla me olika shottar och cider..sen flödade drickan hela kvällen. Herregud, hahaxD Det blev en hel del dansande mellan allt drickande å rökande, hahaxD Efter ett tag "försvann" några ur vårt lilla gång, det visade sig att en av dem blivit utslängd. Nämner inga namn...Men men det beskymrade inte oss så mkt utan vi fortsatte å parta..El snarare dansade. Fick efter ett tag trevligt danssällskap resten av kvällen;D Medan några drog hem å en annan blev utslängd(nämner inga namn här heller) så stannade jag kvar me mitt danssällskap. Var kvar där till stänging, då man fick stå å köa en stund till gaderoben men fick ju sällskap och kan söga det var rätt intressant å se vem man hade dansat med halva kvällen. Haha, men det var inge fel på den personen;) HihixD Fick sällskap resten av den morgonen:D:D


Ja, det var verkligen en grym kväll. Trots det rätt dyra inträdet men det var fan värt det asså. Kommer nog dra dit igen nån gång. Men nu får det vänta lite, gjorde av me en del pengar igår så. Nu blir det till att hålla hårt i pengarna. Måste verkligen skaffa mig ett jobb.

Mår som sagt kanske inte så bra just nu. Kan säga att det blev rätt mkt dricka igår som det inte framgick, haha. Å det får man sota för idag. Men men det var kul då iaf vilket var huvudsaken..Sitter här å funderar om jag ska ta en alvedon eller inte. E rätt sugen på det asså..Har föresten vilat i 2 h, då jag sov lite fram å tillbaka. Så det har väl blivit ca 3 h sömn totalt idag, hehe. Jag kommer verkligen somna ovaggad ikväll säger jag bara.

Ska nog sluta skriva nu..hehe. Kan ju säga att man får några nya vänner efter denna kväll;D Emelie dig släpper jag inte i första taget;) Haha:p

kram<3

Kommentarer
Postat av: amanda

Grymt kul kväll/natt :D Det måste vi göra om. Kanske inte mår så bra dagen efter med det är det värt ;)

Och jag vet, emelie är grymt underbar ;) man har alltid kul när man är tillsammans med henne! :) hihi

2009-11-22 @ 17:07:34
URL: http://stumpanss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Woho här strålar det kärlek! Haha jag hade grymt kul tsm med dig oxå igår Carro! Gör vi verkligen lätt om, tänkte dra ut vid lucia helgen igen så man vet hur mkt pengar man har kvar efter att ha julhandlat och så.. Btw, du e varmt välkommen hem till mig under nyår, har lägenheten för mig själv och ska försöka dra ihop ett härligt gäng med människor :D <33 /Em (Emelie)

2009-11-22 @ 22:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0