Det e mkt just nu..

Det känns som att det mesta händer i mitt liv just nu. Det blir bara för mkt med allting, det är både jobbiga saker och roliga saker. Vissa saker kommer att ge med sig med tiden medan vissa grejer kommer hänga sig kvar en lång tid framöver. Det gäller både det positiva och negativa. Men så är väl livet antar jag...

Jaja, just nu sitter jag på foto lektionen och lyssnar när läraren pratar om ett fotoprojekt som vi ska göra. Har ingen aning om vad jag ska göra. Gör ju redan ett fotoprojekt som projektarbetet. Får hoppas att jag får någon bra idé till detta med. Vi har även hunnit presentera våra fotografer å en bild av denna. Ska skicka in själva uppgiften innan jag går hem. Får nog bli när jag skrivit klart, detta. På textlektionen läste vi varandras uppgifter å gav till kritik. Vi fick inget ny uppgift vilket var jävligt skönt.

När jag kommer hem blir det dax å plugga, ska skriva rent religionsuppgiften på datorn. Iaf börja med det. Ikväll blir det ingen träning tyvärr, eftersom jag fortfarande har ont i halsen.

Nej, nu e det bäst jag börjar me å svara på lite frågor som vi nyss fick.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0