Jaha..

Jaha då sitter jag här igen, 3 inlägg på en dag. Duktig jag e eller egentligen vart det inte det om man ska vara korrekt eftersom den e efter tolv. Men skit samma...

Sitter här å fryser på sängen, funderar fan på att lägga mig under täcket snart. Fast jag lär nog dock inte somna på ett tag..Hade ju sen träning idag så var väl inte hemma förän 22:50 el nåt. Då man först stoppade i sig två mackor och eftersom min mamma tjuvstartat lite så fanns det några hembakda pepparkakor..så efter mackorna unnade jag mig några pepperkakor och julmust. Riktigt gott, hihi..Sen vart det en dusch å därefter hamnde man här..Hehe..  

Kan säga att båda mina smalben e helt cp, hatar det. Berättade ju tidigare om det. Kan säga att linementet inte fungerade. Får se om massagen av dom hjälper, får sova på saken helt enkelt. Får hålla mina tummar att det försvinner. Det e lite irreterande att ens fot typ "sover" hela tiden. Hehe..

Nej, det finns väl inte så mkt mer interessant å berätta kanske. Blir nog sänggång för mig nu tror jag.

Em: då vet jag;)

God natt Sverige!

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0