E jävligt trött, fy fan:p

Yes, jag e och har varit skit trött hela jävla dagen. Å det här gråa trista vädret gör det bara värre. Men jag får väl skylla mig själv lite eftersom jag inte kom i säng förrän kl 2 i natt. Men det var faktiskt jävligt svårt att slita sig, haha;) Hade jäkligt roligt el hur man nu ska säga;) hihixD

Just nu sitter jag på foto lektionen å kollar på en föreläsning(dock inte live utan inspelad). Inte så himla kul direkt, så sitter å surfar lite oxå. Lyssnar mer än tittar om man säger så. Tror vi ska svara på massa frågor efteråt, fan jag pallar inte det. Pallar ingenting idag egentligen. Gjorde inget på text lektionen, å så gick jag och amanda därifrån en timme tidigare å käkade.

Lär inte orka plugga nåt när jag kommer hem idag, gör det imorron ist då jag börjar kl. 14. Ska nog bara vila när jag kommer hem. Har ju fan träning ikväll 20:30-22:30, så måste verkligen vila för att orka med den. Hehe;) Så det lär bli lite tidigare sänggång udag, förhoppnigvis. Senare än vanligt men inte som igår. Dock brukar jag alltid ha svårt att somna efter den sena träning. Brukar ligga å vrida och vända mig i sängen ett par timmar innan jag somnar.  Hatar det, men men. Sånt i livet.

Får se om jag skriver nåt mer idag. Om det händer nåt eller kommer ut nåt, annars skriver jag väl imorron el nåt:p

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0