;)

Har inte mkt annat å göra just nu så jag skriver väl ett litet inlägg till då;) Ska nog snart gå å lägga mig trots att jag inte har nån skola imorron.

Jaja..men vad ska jag skriva om i detta inlägg då..Hmm..kanske hur livet e just nu rent allmänt. Ja, vad ska man säga. Det e mkt skola, det e nästan hela tiden nåt som måste göras. Jag e ju rätt ambitös(?) å så vilket ibland gör att det blir lite för mkt. Hehe..Sen så e det ju innebandyn där jag haft ett längre uppehåll pga sjukdom men har lyckats komma tillbaka nu äntligen. Så nästa helg lär det bli matchspelande igen..

Annars då..Jo mitt festande har minskat pga min dåliga ekonomi som jag seriös måste fixa en lösning till snarast. Klarar mig inte på studiebidraget bara längre..Men några få fester har det ju blivit, som den senaste helgen. Den lördags kvällen var verkligen grym asså, så j-la kul, en kväll/natt där det mesta hände;D Då man fick träffa underbara Emelie;) Den nyfunna vänskapen vill jag verkligen inte släppa<3 Bara så du vet gumman;)

Men något som jag typ får "stå ut" me nästan hela tiden är saknaden av flera personer som jag älskar..Man kanske inte tänker på det hela tiden...men rätt ofta ändå..Dock så kommer en del av den saknaden botas under jullovet. Då min älskade kusin Bella äntligen kommer hem från Paris har inte träffat henne på nästan ett år. Saknar henne som fan. Har typ gjort det sedan hon stack..Vi kommer ses på julafton bla;) Sen så ska jag äntligen träffa Magnus, det var ju ett tag sen vi sågs..typ i somras. Men eftersom vi båda har mkt både i skolan, hemma å på fritiden så har vi bestämt å ses när det har lugnat ner sig lite. Vi hörs iaf nästan varje vecka, vilket jag verkligen uppskattar;)<3

Det sista som jag vill säga e att jag just lever i en slags ovisshet, vilket jag absolut inte gillar. Vet inte när den kommer sluta el om den någonsin kommer att försvinna. Får se..

Så då vet ni lite hur läget ser ut just nu. Blev inte ett så litet inlägg trots allt, haha..Men nu väntar sängen å  mina vader brinner fortfarande.

God Natt!

kram<3

Kommentarer
Postat av: Em

vi får ta och lägga undan några hundra till lucia helgen då fan röjer vi sthlm xD..

2009-11-29 @ 00:04:19
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0