För krasslig..

Jag insåg väl idag att jag faktiskt borde ligga hemma å vila istället för att vara i skolan. Om jag nån gång ska lyckas bli frisk så måste jag göra det. Så imorron kommer jag vara hemma även fast jag skulle behöva gå på psykologin eftersom det e sista lektionen innan provet. Men säger man det så blir man aldrig hemma för det finns alltid nåt som inte e bra att man missar. Så blir när man e alldeles för ambitös å seriös med skolan.

Men men, idag har jag verkligen inte mått bra. Vaknade med att halsen gjorde as ont(som man haft en vecka nu), kunde knappt svälja så lyckades inte äta upp frukosten pga det. Å sen åka till skolan i rusningstrafiken, usch. Har verkligen inte mått bra idag. Har även hostat som en idiot oxå, inte kul. Värst var det på sista lektionen som var fysik, då jag fick värsta huvudvärken plus att jag frös och svettades om vart annat. Kändes som att jag hade feber ungefär. Men jag vägrade gå hem utan stannade lektionen ut. Här hemma slutade inte lugnet satt hela eftermiddagen å halva kvällen med min religionsuppgift. Skickade in den nån gång efter åtta, sen kunde jag äntligen slappna av framför tv:n.

Har precis laddat in några michael jackson låter på mobilen, det e ju fan ett måste. Äger nu tre MJ skivor å fler ska det bli. HahaxD

Nåt weird hände precis, nån random snubbe som lagt till sig på min msn. Frågar honom hur han fått min msn så börjar han snacka om att han fått den från nån som heter Cecilia. Men jag känner ingen som heter Cecilia så fattar inte riktigt hur han fått tag i min msn. Lämnar inte ut den till folk jag inte känner el så. Detta e verkligen skumt. Jaja, verkar han konstig så blockar jag honom bara..

Ska nog snart gå å lägga mig. Behöver nog mkt sömn om jag ska bli frisk nån gång.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0