Full fart hela dagen..nästan;)

Jag har verkligen gillat denna fredagen. Första fredagen på länge som jag har haft kul hela dagen. Jag åkte ju till Tyresö idag för att umgås med min farbrors tjej Maria å deras dotter Emma hela dagen(För att göra mitt projektarbete). Fast det börjde väl sådär, först stannade bussen på fel ställe å sen hade jag lite problem å hitta dit. Å precis när jag skulle ge upp så kände jag igen mig och hade hittat dit. Emma hade blivit jättestor sen jag såg henne sist, nu e hon 5 månader. Helt sjukt vad tiden går snabbt alltså. Jaja, fick vara me på alla rutiner som de har varje dag. Så först blev det en kortare promenad nästan direkt när jag kom..då Emma somnade i vagnen. Sen när vi var tillbaka lagade Maria en jättegod lunch. Medan jag fick hålla i Emma när hon vaknade, väldigt snäll knappt nåt gnäll mer skratt. Fotade dessutom lite innan lunch. Sen efter lunch fotade jag henne när hon låg i babygymmet, när hon satt i soffan osv. Innan det blev en till promenad, lite längre denna gång. Emma somande då igen btw;) Orkar inte berätta allt.

Men det var verkligen en jätte mysig dag, har nog aldrig pratat så mkt me Maria förut så det var jättekul. Å Emma då, hon e verkligen världens sötaste kusin asså:D Jag blev hennes nya bästa vän, hihi..Hon gillade mig asså;) Så det blev såklart många fina bilder på henne. Ska lägga in dom på datan nån dag å se så att dom verkligen e så bra som jag tror att dom e. Å även kanske börjar redigera dom. Skulle det va nåt problem me bilderna så åker jag gärna tillbaka å fotar igen..inga problem. Det gör jag gärna, vilket jag abosolut fick göra igen för Maria.

Kvällen blev lugn. Har haft lite fredagsmys me lite snacks å godis, mums..Å kollade samtidigt på idol och cirkus möller. Som tur var fick Erik stanna kvar, vilket egentligen borde varit mer självklart. Men han hängde löst, dock klarade han sig. Kan ju säga att han e ju lugn min favorit i tävlingen...Han e så j-la grym;)

Morgondagenn lär nog bli rätt lugn. Får se om jag orkar plugga lite..Annars lär jag bara slappa..Övriga familjen försvinner i helgen å kommer hem på söndag. Mamma å pappa ska resa bort och brorsan ska slagga hos en kompis. Så det blir lugnt å skönt här hemma. Har fått förfrågan å följa me ut på krogen imorron, får se hur jag gör. Har inte riktigt bestämt mig än;)

Jaja, nu ska jag gå ner å borsta tänderna. Inte för att det lär bli sovdax på ett tag, men det e ju bra å ha det gjort. HahaxD

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0