Har inte blivit så mkt gjort idag...

Skrev ett inlägg tidigare å var i princip klar då internet dampade..Jag hann inte spara det innan det försvann, såå jävla irreterande asså.

Så det blir ett kortare inlägg ist..Idag så man har man inte varit så duktig, det har inte blivit nåt pluggande typ. Vilket jag kommer få sota för imorron, då jag antagligen kommer få stressa som fan. Jaja..får se om jag skriver lite på nån av textuppgifterna senare, brukar gå bättre när man e spontan me skrivandet iaf när det gäller text. Slappade hela förmiddagen å sen gick man å kollade när brorsan spelade match i sköndalshallen. Killarna vann me 5-2;) Sen drog jag iväg till stan efter lite om och men för att fota till reportaget. Kan säga att jag var rätt irreterad på att planerna ändrades i sista stund. Pga av en viss person^^ Men det gick bra ändå, jag å amanda fixade det själva så. Efter en 15-20 min var vi kanske klara å drog hem. Här hemma har jag inte gjort så mkt, käkade precis middag å innan dess laddade jag in bilderna från igår på datan. Tänkte kolla på dom nu å se vilka man kan ha me i fotoprojektet. Ska dra å kolla på tv vid åtta, sen lär jag väl hamna här igen;)

Det e ju 1:a advent idag ju, vilket knappt märks här hemma. Inget julpynt här inne än. Det ända vi har är julbelysning ute på trappen å sen så har mamma bakat goda lussebullar nu i förmiddags. Får se när vi orkar pynta, hahaxD kan ju säga att jag funderat på vad jag ska köpa i julklapp till folk å även vad jag själv önskar mig. Kommer va rätt ekonomisk i år, hahaxD

Svar till dig Em: fan vad kul assåxD Hihi:p Som jag skrev innan så ska jag va ekonomisk när det gäller julklapprna så jag kan dra ut me dig i lucia;D Vad säger du om det? Vi ska fan röja stanxD Hihi;)<3

Nej, nu ska jag hinna kolla bilderna innan Bones börjar;)

kram<3


Kommentarer
Postat av: Em

Det säger jag woho på xD..

2009-12-01 @ 09:17:24
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0