Har varit lite lat å olydig..hahaxD

Det kan man verkligen säga att jag varit idag. Har ju inte haft någon skola idag å tänkte därför vara duktig å plugga lite fysik å text hemma. Men gissa vem som latat sig framför tv:n halva dagen?..Jo lilla jag. Inte bra, men det var jävligt skönt..Kommer få sota för det i helgen vill säga, vilket bara kommer va jobbigt. Får skylla mig själv helt enkelt.

Tänkte egentligen försökt skriva lite på nån av mina text-uppgifter men ddet blir ändrade planer. Pappa ringde för en stund sen å sa att han och brorsan skulle dra till Farsta för brorsan behövde nya skor. Så han kollade om jag hade nån anledning att följa me dit. Kom på att jag fakitskt har det. Ska kolla på en snygg klänning som mamma tipsat om, en jul å nyårs klänning. Som jag faktiskt slipper betala för själv. Så ska kolla på den å lite andra klänningar. Å förhoppningsvis lär jag hitta nån bra.

Så nu e det bäst ja gör mig iordning.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0