Idag händer detxD

E redan uppe fast jag inte har några lektioner alls idag. Gick upp för två timmar ungefär för att jag var tvungen att åka iväg å göra ett ärende. Men nu e jag tillbaka hemma igen, i värmen. Fy vad kallt det är ute. Hehe..

Jag hade väl tänkt var duktig å plugga lite snart. Ska skriva rent på religions uppgiften på datan, får se om jag gör klart den. Får se om jag hinner/orkar. Ska iaf försöka göra så mkt som möjligt nu när jag ändå har tid.

Jaja, detta blev verkligen ett kort inlägg, haha. Rekord nästan;) Tänkte bara avsluta me att säga att jag ska tatuera mig idag kl 15. E inte så nervös än men kommer nog bli det när det börjar närma sig tror jag. Skulle egentligen fått sällskap av alexandra men hon hade blandat ihop när det var så hon kan inte. Men har då tur att Becca följer me ist, jätte schyst av henne;) Vill inte gå själv liksom, så e väldigt tacksam att du följer med;) HihixD

Har inte så mkt mer å säga. Kan ju nämna att det blev sen sänggång precis som det var förra veckan;) Men har en god till det, hihi;D

Skriver kanske lite mer senare.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0