Ingen energi alls..

Usch nej..även om jag sovit rätt längre å hur bra som helst i natt så e jag sjuukt trött. Herregud, det e verkligen inge kul när man inte har någon energi alls. Fast kan tänka mig varför det e såhär och det eftersom jag typ missade en hel natts sömn i helgen. Brukar var rätt trött i flera dagar efter jag gjort det, som nu. Om det e hela orsaken till min trötthet kan jag inte svara på.

Den här dagen känds oxå helt värdelöst när det gällde skolan. Började inte förrän 14 idag heller, så var faktiskt duktig å pluggade lite fysik hemma. Men väl i skolan vart det inget gjort, detta för att jag inte kunde göra så mkt. Mina innebandy foton som jag tagit blev inge bra, så ska ta nya nu i helgen då det e match igen. Får hoppas att det går bättre den gången. Annars e jag körd. Så satt å surfade runt och spelade på datan under hela lektionen, hade sällskap av Anna oxå. Sen när man åker hem så har man den där "turen" å missa bussen precis, så fick stå å vänta 20 min i kylan. Usch inte kul. Väl hemma så har jag käkat middag, fixat lite med mina kläder och precis innan jag började skriva så laddade jag in bilderna för mitt projektarbete på datan. Så när jag skrivit klart detta inlägg så ska jag kolla hur dem blev;)

Måste ju bara nämna en grej från när jag åkte till skolan idag. Jag satt på tuben som vanligt å vid skanstull tror jag att det var så går en kille på som liknar idol Ola. Men var till början osäker på att det var han, eftersom han hade en stor svart fjällräven dunjacka, mössa å en jävligt färglad ryggsäck. Jag skämtar inte, han hade en färgglad ryggsäck, såg nästan ut som en barnryggsäck..Men för att då bli lite mer säker så sänkte jag musiken å hörde när han pratade i telefon. Å då kunde jag lätt konstatera att det var han. HahaxD

Nu ska jag kolla bilderna. Skriver kanske ett inlägg lite senare.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0