Inte kul asså..ser verkligen inte fram emot de näst kommande veckorna:/

Japp, fredag kväll. Jag är hemma å jag mår inte särskilt bra..mår skit...el inte skit kanske man jag mår inte så jävla bra. Tänker inte berätta alla anledningar, men kan säga att min hals bara blivit värre. Kan knappt svälja å den e äckligt slemmig oxå. Det verkar bara gå utför för mig just nu säger jag bara. Lär nog inte bli frisk till söndag då det e match. Usch inte kul asså.

Jag lyckades iaf tillslut bli klar me min text uppgift, det tog mig hela dagen å halva kvällen. Dock satt jag ju inte å skrev hela tiden. Det viktigaste var ju att jag blev klar och att jag blev nöjd med den. Sen efter det blev det å kolla på idol och sen cirkus möller, hehexD Sen hamnade man här igen, men lär nog gå och lägga mig snart. Vill fan sova ut imorron, kändes som att det var väldigt länge sen som jag fick göra det.  Tror nog att jag skulle bli friskare snabbare om jag sov lite bättre.

Imorgon så blir en lugn dag med en del plugg, usch. Tänkte se till att skriva klart fotouppgiften då man ska skriva om en fotograf och göra en bildanalys. När jag väl blir klar me den imorron så tänker jag bara slappa. Eventuellt, läsa lite. Tänkte börja läsa första boken i romanprojektet nu innan jag går och lägger mig. 

Som ni kanske la märke i rubriken så ser jag inte fram emot du näst kommande veckorna, kommer typ vara 2 jobbiga å stressiga veckor framöver. På söndag ska jag å amanda på gudtjänst(skolarbete religion), sen så ska man svara på massa frågor osv. Så det lär jag hålla på med fram till onsdag nästa vecka då den ska in. Sen tills på tordag så måste ja hunnit göra en uppgift i psykologi då man ska kolla på ett tv program å svara på några frågor. När jag nu ska hinna göra detta vet jag inte riktigt än. Sen så ska ju fotouppgiften in på måndag. Så nästa vecka e fullspäckad men jag ska väl inte klaga, vet en annan som har det mkt värre.

Kan ju nämna att veckan efter det så har man psykolgiprov å utvecklingssamtal. Hoppas verkligen inte att det blir något mer där asså. Pallar inte det, hehe. 

Jaja, ska nog stänga av datorn och sätta mig och läsa lite. Därefter väntar sängen. Skriver kanske imorron när jag e klar med fotouppgiften.

God Natt!

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0