Jaha, så var skolveckan över..typ..

Mm..man skulle kunna säga det. Min enda lektion på fredagar e inställd eftersom vi håller på med ett romanprojekt och får på plugga på valfri ort. Så jag behöver inte gå till skolan imorron, men måste dock plugga ändå. För det första så måste jag skriva klart min textuppgift, som jag inte riktigt kommit igång med. Försökte i eftermiddags men det gick sådär. Har tre olika alternativ till berättelser, frågan e bara i vilken av dom som jag kan få in mest känslor. Jaja, förhoppningvis kommer jag imorron annars e jag rätt körd. Om jag nu skulle bli klar med den i hyffad tid så ska jag börja läsa en av tre böcker som man ska läsa i romanprojektet. Duktig jag e va? HahaxD

Resten av fredagen kommer att bli lugn eftersom jag inte känner mig riktigt frisk. Har varit lite snuvig ett tag vilket inte varit så farligt. Men nu har det börja göra ont i halsen vilket inte alls e bra. Var därför tvungen å skippa kvällens träning. Får hålla tummarna på att mitt halsont försvinner under helgen, har match på söndag. Men det känns väldigt tveksamt att jag skulle bli frisk på tre dagar. Men men, man vet aldrig. Bara vänta å se.

Idag lär det nog bli en tidigare sänggång idag iaf jämfört me de tidigare dagarna denna vecka. Så lär nog få sova ut någolunda tills imorron iaf. Ska bli skönt iaf, ser dock inte framemot att plugga:/

Jaja, har inte så mkt mer att säga just nu. Får se om jag hinner skriva något imorron annars så skriver jag nån gång under helgen.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0