Jaha..här händer inte mkt tyvärr^^

Sitter här å lyssnar på musik..egentligen väntar jag men måste underhålla mig på nåt sätt för att det inte ska bli tråkigt. Vilket det nu tyvärr börjar bli. Har städat mitt rum å bäddat sängen, städat å fixat i både köket, hallen och vardagsrummet. Så duktig jag e...hehe..Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...Hmm..

Det som jag väntar på e att en polare ska höra av sig, men han e lite seg..eller snarare väldigt seg. Vi sa igår att vi skulle höras av idag å se om han var tillräckligt "hel" för att komma hit. Men än så länge har det varit tyst..Skulle gärna vilja veta hur det blir liksom så man kan hinna hitta på nåt annat om han inte kan...

Jaja..får se hur det blir. En känsla säger mig att han sent om sider säger att han inte kan, vilket gör att det e försent för mig att hitta på nåt. Å det kommer sluta me att jag sitter ensamma hemma å glor på tv på en lördag. Låter ju lagom kul...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0