Jobbig dag..

Pallar egentligen inte skriva, har varit en jobbig/irreterande dag näst intill skit dag. Men inte helt. Dagen började ju sådär, med att klämmas halvt ihjäl på tuben. Å sen sitta skit trött på religionen å då läsa massa. Usch, var inte på humör. Sen hade jag å Amanda håltimme, vi skrev lite på vårt reportage innan det varit lektion i den datasalen. Då satte vi oss i korridoren å spelade kort fram till mentorstiden. Då vi fick vänta x-tra längre för att klassen innan kollade på en film som gick över tiden å sen gav typ klassen en present till läraren:O Ju mer tid vi fick stå där ju mer irreterad blev jag även fast jag kanske inte visade det så mkt uttåt. Men e man jävligt trött å även hungrig så^^ Mentorstiden var väl okej, en blandning av intressant å stressande eftersom jag gärna ville hinna äta. Vi slutade fem i ett vilket betyder att vi har 5 min å käka innan fysiken. Å när man kommer ner till matsalen e det lite kö å sen visar det sig att potatisen inte kommer förrän om en kvart. Great:/..så till lunch blev det en korv me nån sås å sallad som man slängde i sig på 5 min typ. Usch..Sen vare fysik..behöver jag säga nåt mer..Vi labbade vilket gick bra. Men...

Sen när man åker hem å kommer till hökis så får man vänta 20 min på bussen i kylan. Så tråkigt å segt så det finns inte. Väl hemma blev det att hjälpa till att förberada maten(tacos) genom att bla hacka alla grönsaker..Sen blev det en liten väntan sen kom mormor och morfar på middag. Vilket var trevligt trots allt. Dom stannade väl kvar till typ kvart i åtta. Då jag betalde min fina räkning på stundentmössan å de..å det kommer ryka en hel del på kontot när den betalas. Usch, vet inte hur jag ska ha råd å fixa julklappar, utgång å ev. bio...Måste verkligen skaffa ett jobb å det e illa kvickt...Resten av kvällen spenderas framför tv:n me arga snickaren å sen grey´s.

Som ni kanske märker så har jag väl inte haft den bästa dagen. Å en känsla säger mig att morgondagen kommer bli snarlik. Framförallt kommer eftermiddagen å kvällen bli rätt stressig. Fan vad jag längtar till sommarlovet asså.

Nej, nu ska jag fan gå och lägga mig så jag klarar av morgondagen någorlunda iaf.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0