Kom hit å värm mig, jag fryser som jag vet inte vad....

Jag är även jättetrött eftersom jag fått dåligt med sömn de senaste dagarna, men jag får väl skylla mig själv lite. Men det har varit väldigt svårt att slita sig. Sen så hade man väldigt kul/trevligt för stunden, vilket man får sota för dagen/dagarna efter. Men men...får se hur länge jag väntar..Lär väl va uppe för länge igen, får hoppas att man får nåt för det. Iaf ikväll, imorrn får jag sota för det igen. Dålig vana kanske, jag vet. Men den e även väldigt rolig;) Fast det kan ju bli ännu roligarexD haha;)

Kan ju säga att jag inte bara fryser å e jättetrött. Det känns som att jag e påväg att bli sjuk oxå...igen. Vill inte bli sjuk, inte nu. Det funkar inte, inte för 5-öre asså, av flera anledningar. Jag har för det första match i helgen, sen så e det ju skolan å sen så ska jag även träffa en polare som jag inte träffat på ett tag. Så jag hoppas verkligen inte att jag e påväg att bli sjuk igen. Det stämmer inte bra in me min planering, hehe^^ Jaja, tiden får utvisa hur allt blir helt enkelt.

Dagen då. Började inte förrän 14, men gick ändå upp vid 9 för att hinna plugga lite innan skolan. Men tror ni att jag gjorde det. Icke sa nicke. Jag små städade rummet lite, vilket iofs var bra. Men sen så chattade me den jag väntar på å en gammal klasspolare. Fastnade alltså vid datorn. Tiden gick, sen vare dax å fixa lunch. Och lite senare vare tid å göra sig iordning. Så det blev inget pluggande innan skolan som var tänkt. På foto lektionen så skulle man fota de 4 elementen. Jag å Anna jobbade tms, vi var väldigt duktiga å kreativa trots allt. Båda var sega å trötta, men det gick sig an ändå. Fotoade de 4 elementen 2 ggr, fast me olika tema. Läraren ville det eftersom vi ändå jobbade ihop. 

Nu ikväll så har jag varit duktig å pluggat lite. Har sammanställt svaren på den enkät undersökning man var tvungen att göra i specialidrott. Så imorron ska jag skriva in den på datorn och se till att den blir klar. Eftersom den ska in på torsdag. I know, min planering e usel just nu. 

Nej, nu ska lägga mig under massa täcken så jag blir varm. Sen kommer jag att sätta en gräns idag, inte längre än till tolv. Men den lär nog brytas inser jag nu eftersom du loggade in. Haha;)

kram<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0