Liten bloggtorka men tillbaka igen...

Nu var det väl ett par dagar sen jag skrev sist, kan säga att jag varken haft tiden eller orken att göra det. Måste kunna leva och sköta mitt liv innan jag kan blogga liksom. Haha..Det har väl egentligen inte hänt så mkt de senaste dagarna. Har varit i skolan som vanligt..hade iofs utvecklingssamtal igår som såklart gick bra. Fanns inget direkt att klaga på..el fysken kanske. Men inget mer, fick beröm för min fina närvaro till skillnad till större delen av klassen. Haha, ni e så duktiga asså..studenten nästa el ett år till? Man vet aldrig;) Nej, ni måste fan se till å klara trean asså. I måndags så fastnade jag, Anna, Markus, Simon å killarnas kompis Robin vid olika spel på nätet. Killarna ett spel å vi ett annat..Vilka nördar vi var asså..nästan bara vi kvar på skolan. Kan ju bara nämna att killarna var kvar när jag å Anna gick. Har ingen aning hur länge de satt kvar;)

Annars så har jag pluggat när jag kommit hem, har psykologiprov imorgon. Får hoppas att det går bra, säkert inte lika bra som förra gången. Men ska iaf göra mitt bästa så får jag se var det bär mig. Imorron e det träning igen, ska pröva å va med. Har fortfarande kvar min jobbiga hosta. Men får väl se hur det känns under uppvärmningen, annars får jag väl stå i mål eller nåt.

Imorgon e det torsdag å New Moon har smygpremiär å lilla jag ska tyvärr inte gå. Det var tänkt så från början men nej. Ska snacka me Linnea så ska vi gå på den så snart som möjligt måste fan se den herregud. Å ni som ser den imorron..vill inte höra nåt om det nästa gång vi ses. Håll bara tyst..tack..

Nej, nu ska jag nog läsa på mina anteckningar en gång till, sen går jag å lägger mig.

Svar till Anonym:
Så använder jag bepanthen och tack så mkt för tipset;) Jag använder den 2-3 ggr per dag, snarare 2 numera;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0