Nej tack...

Tänker inte förklara gårdagens inlägg och inte heller berätta om vad som hände......

Orkar egentligen inte skriva nåt inlägg men jag gör det ändå.  Finns inte så mkt å säga. Idag har jag bara vilat..slappat framför tv:n. Såg bla filmen brudens bäste man, riktigt bra film. Fast borde egentligen pluggat lite oxå, men pallade inte. Ska försöka göra det imorgon ist. Mitt mående har skiftat lite under dagen, halva dagen hade jag en jobbig huvudvärk som tillslut slutade..mådde även illa. Som tur var gick det oxå över...

Nåt positivt just nu är att det verkar som att min hals e påväg å bli bättre, har inte lika ont längre. E dock rätt hostig fortfarande vilket är väldigt jobbigt. Håller verkligen tummarna på att båda släpper innan måndag, iaf halsen för då kan jag äntligen börja träna igen. Har inte tränat på typ 2 veckor, hatar verkligen att vara borta från träningen. Usch, så håller mina tummar. Missar ju matchen imorron pga sjukdom, andra matchen jag missar pga det. Inte kul. Jaja, men sånt e väl livet..el?

Nej, nu ska jag snart gå å lägga mig. Är verkligen jättetrött trots att jag vilat hela dagen.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0