Nyduschad..

Sitter här rätt nyduschad efter träningen och ska snart gå å lägga mig....

I "vanliga" fall så börjar jag 14 på tisdagar eftersom min litteratur e inställd för att man ska jobba hemma med ett romanprojekt. Men nu har jag ju bokat in mina sista 9 körlektioner så där försvann de härliga tisdagarna å alla andra sovmornar typ:/ Skulle egentligen börjat körlektionen kl 9:00 å slutat 9:55 imorron, vilket hade gjort att jag hunnit hemma emellan. Men fick ett mess nu i eftermiddags om det var okej att byta från 9:00 till 10:10, vilket jag svarade att jag kunde. Klart att det va skönt att tiden blev flyttat för då får man ju sova lite längre men jag kommer inte att hinna åka hem emellan typ. Kommer typ bara hinna hem, vara hemma en halvtimme då jag ska hinna me att käka å plugga. Vilket såklart inte går. Så jag kommer att få en lång håltimme imorron från typ 11 till 14..Tar därför me fysikböckerna, så jag slipper plugga lite när jag kommer hem sent på eftermiddagen sen.

Kan ju säga att jag inte riktigt ser framemot morgondagen, det gör jag iofs inte nån dag. Förutom när det e helg, annars inte. Varför ska jag se framemot en vanliga jävla vardag? Som bara innehåller lite sömn, skola, läxor å annat plugg. Usch:/ Vet att jag verkar lite anti men va fan, jag e kanske på det humöret just nu..Inte hela tiden men rätt ofta.

Så nu ska jag sova..Å hoppas på att det går bra imorron, pallar inga större motgångar asså..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0