Orkar inte mer..

Min hals gör så jävla ont så det finns inte, kan knappt svälja..inte kul alls. Sen så har jag blivit hostig oxå, det kom på allvar idag. Det enda som fattas nu e bara huvudvärken och febern, hoppas verkligen jag slipper det asså. Har verkligen inte tid att ligga hemma sjuk nu, får gå i skolan så länge det går med detta helt enkelt. Så akta er om ni inte vill bli sjuka, haha...

Dagen då. Fick ingen sovmorgon, det var upp kl 9 för att senare åka å möta amanda i slussen. Vi åkte och gick till sofia kyrkan i stan. Där vi var på en gudtjänst, hehe. Så man satt i kyrkan i över en timme å frös arslet av sig, hehe:P Ställde sig å satt sig ner om vart annat. Å lyssnade på allt babbel, psalmer, sång från gospelkören osv. Men vad gör man inte för ett högre betyg i religion a?;) Efteråt lyckades vi få intervjua prästen, han var verkligen jätte trevlig. Vi fick väldigt interessanta svar må jag säga. Efter det hade jag tänkt åka hem å vila/plugga men så blev det inte. Åkte till sköndalshallen ist å såg när brorsan spealade med 93:orna mot nynäs. Riktigt bra match. Dom vände 0-2 till 5-2;) Väl hemma igen, skrev ja rent det jag skrivit i kyrkan. Å så skrev jag på fotograf uppgiften. E dock inte klar än, hehe. E klar med själva bildanalysen men inte det man ska skriva om fotografen. Inte bra. Får försöka skriva lite imorron kanske, innan lektionen. Hur det nu ska gå till, hehe. Kan försöka skriva lite nu om det går, hehe.    

Sen jag skrev allt detta innan så har det gått över en halvtimme. Min dator har varit helt knäppt de senaste dagarna, blir galen. Vet inte hur många gånger jag fick starta om den innan det funkade som vanligt igen. Usch, inte kul. Så när man startar datorn vet man aldrig om den kommer funka som det brukar..Måste verkigen ta reda på vad det e för fel på den. Klarar inte av detta så mkt mer hehe...

Kan ju avsluta med å säga att jag inte e klar me min foto uppgift, tänkte försöka hinna skriva det sista på text lektonen imorron. Får se om det går, annars e jag körd. Nu ska jag snart gå å lägga mig tror jag. Får se, väntar några minuter. Vill  inte bli störd om jag väl försöker sova så:P

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0