Orkar knappt hålla ögonen öppna...

Jag kämpar just nu med att hålla ögonen öppna..E såå himla trött så det finns inte. Har varit påväg å somnat flera gånger den senaste timmen. Ska kämpa en liten stund till, eller ska försöka hålla mig vaken en timme till. Så runt nio tänkte jag gå å lägga mig. Får se om jag kanske somnar i soffan lite tidigare...

Kan ju nämna att de alvedon jag tog förut inte lindrade min huvudvärk. Den gör fortfarande jävligt ont. Tror nog det enda som botar min baksmälla e nog sömn. Ser verkligen framemot morgondagen, trots att det e skola. Men då slipper jag iaf baksmällan.  

Säger väl God Natt redan nu! Får se om jag bloggar nån ting imorron.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0