Redan fredag imorron...

Veckorna bara flyger förbi som vanligt, herregud. Julen närmar sig verkligen med stormsteg, vilket både e roligt å lite små stressigt. Hehe..Jaja tillbaka till nutiden å denna dag...Man började 10 me religion då vi såg en hemsk å äcklig film från indien om deras olika kast. Man fick se hur det e att leva som lägsta kast.(Pallar inte förklara vad kast e, det får ni lära er själva om ni inte kan). Under filmen körde läraren betygssamtal, väldigt korta sådana. Å jag var såklart först eftersom de körde i bokstavsordning me efternamnen. Ligger på VG, om det va nån som undrade..Haha;) Vi fick även tillbaka de uppsatser vi gjort plus det enda prov som vi haft. Fick VG på båda uppsatser, viket såklart e jävligt nice...När väl den lektionen var slut väntade psykologi med prov i socialpsykologi, vilket gick bättre än jag trodde. Får hoppas att det även visar sig i resultaten sen oxå. Hann inte käka nån lunch, utan direkt efter psykologin vare det specialidrott som var soft som vanligt. Nästa vecka ska vi dock på studiebesök.

Väl hemma så har jag hunnit me en hel del. Jag fotoade ju inför mitt fotoprojekt igår så jag laddade in dom i datan el snarare på ett Usb-minne. Dom blev vl kanske inte så jävla bra tyvärr, en del blev suddiga å vissa blev korniga. Dock vare iaf några som blev bra...ska ta me dom till skolan på måndag å börja redigera sen får ja se om jag behöver ta några fler. Har även hunnit med å städat lite rummet, dammsugit iaf..hahaxD Sen vid halv sju vare träning, jag hann inte mer än börja värma upp förrän jag insåg att jag inte kunde träna. Fick värsta hostattackerna. Så det blev ingen träningen idag heller..el det blev lite skott träning iaf. Fick efter ett tag sällskap av Elin som tagit vaccinet idag..Sen medan de andra spelade match så hade vi en rolig pratstund...Så det blir inget matchspelande för mig i helgen heller:( men nästa helg kan jag det förhoppningsvis.

Imorron har jag inga lektioner...men det betyder inte sovmorgon för det. Jag ska nämligen börja med mitt projektarbete imorron. Då jag ska åka iväg till min farbror robert, hans tjej maria å deras dotter Emma. Som jag då har tänkt mig att fota. Så jag ska umgås hela dagen me Maria och Emma, har kollat upp en buss så att jag e där vid kvart över tio typ. Hoppas verkligen att jag hittar från bussen, hehe..Får hoppas att detta går bättre än mina sportbilder.

Nu orkar jag inte skriva så mkt mer..skriver kanske mera imorron. Får se om jag orkar och hinner.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0