Så då var man tatuerad;D

Japp, nu sitter man här med en fett nice tatuering. Dock är det väldigt ömt och gör lite små ont, längtar tills klockan e halv elva typ för då kan jag ta av plasten och göra rent den. Å smörja in den;)

Det blev tillslut så att jag åkte å tatuerade mig ensam, men det gick bra ändå. Var där lite tidigt så fick kanske vänta i 20 min innan jag fick träffa Teddy som skulle tatuera mig. Hade aldrig träffat honom innan. Tillslut fick vi fram rätt storlek å placering. Så fick den ju först med bläck sådär(ni har säkert sätt det på miami ink el nåt), sen började han tatuera. Kan bara säga, ajaj...det var fan inte skönt. Jävlar vad det gjorde ont visa ställen mer än andra. Värsta stället var nog den lilla biten som hamnade på höftbenet. Det var inte skönt asså. Om man ska beskriva hur det känns(för mig iaf), så stacks det, typ en brännande känsla ibland oxå osv..Tänker inte säga mer, jag skonar er från det. HahaxD Det blir ju värre när jag redan tatuerat en gång på ett ställe å gör på typ samma ställe igen. Vid kvart, tjugo i fyra var den klar, då var man jätte öm å det gjorde rätt ont. Det hela kostade 700 spänn, vissa tkr det e billigt för å va tatuering andra dyrt. Innan jag åkte hem så gick jag till apoteket å köpte en speciell salva som man ska smörja in ett par gånger varje dag i ett par veckor.

Nu e det inte lika ömt längre, men dock e det fortfarande ömt, det sticks liksom. Har börjat vänja mig vid den(att den finns där), men det kommer nog ta rätt lång tid innan jag gör det helt okej hållet. Det e ungefär som när man klippt sig, man har alltså en ny frisyr så brukar jag ha svårt å gilla det till en början. Men efter några dagar å folks ord så gillar jag det tillslut. Ungefär så e det nu, fast jag gillar det. Låter säkert lite flummigt men så e det iaf.

Sen jag kom hem så har jag skrivit lite på religionsuppgiften och käkat middag. Ska vid nio gå in till varddagsrummet å se på House me päronen. Som jag tidigare berättat så vet dom ingenting om tatueringen. Det får förbli så ett tag till.

Nej, nu orkar inte skriva mer. Kan bara avsluta me å säga att teddy som tatuerade mig va fett het. Haha;D Ska tillbaka dit om en månad igen å visa upp den.


kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0