Säng dax..

Japp, nu väntar sängen. Har verkligen inte varit duktig idag, måste verkligen plugga imorron. Då det kommer va ännu mer å plugga eftersom jag inte gjorde ett piss idag:/ Jaja, lyckades iaf hitta en skit snygg röd klänning på Gina som jag ska ha i jul och nyår. Fick den av pappa, så snäll han e;) Nu ska jag bara införskaffa lite röda underkläder(äger inget rött när det gäller bh å trosor:P) å även ett par svarta strumpbyxor. Sen e man redo för festligheterna om en dryg månad;)

Kvällen var lugn, framför tv:n med massa gott...kollade på idol såklart. Men nu e jag skit trött å ska gå och lägga mig. Imorron blir det inte så lång sovmorron eftersom jag måste hinna me en del. Ska först och främst hinna skriva lite på båda textuppgifterna å sen vid 13 ska jag kanske följa me å kolla när brorsan ev. spelar match. Måste få min sportbilder till fotoprojektet, väldigt viktigt. Sen blir hem igen å hinner kanske förhoppningsvis plugga lite till. Sen på kvällen ska jag änligen träffa Linnea igen:D<3 Vi ska dra på bio;)

Det var morgondagen det..Hmm..idag fyllde ju Becca år..Grattis på dig igen;) Hoppas du får en underbar kväll;) Men det e även en annan person som fyller år idag, som blir lite äldre än Becca nämligen 22:P..Har dock lite svårt att nå personen så det blir ett stort grattis här ist;) Å hoppas du oxå får en underbar kväll, saknar dig;)

Nej, nu ska jag sova. God Natt!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0