Sitter i skolan å häckar...

Japp, sitter här i datasalen på textlektionen fast jag tror nog att vi faktiskt slutat. Egentligen så skulle reportaget in idag men han gav oss en hel vecka till att jobba på, vilket verkligen var skönt. Då slapp vi stressa med uppgiften, utan kan ta det lite lugnare. Så..idag har vi väl inte lyckats skriva så himla mkt på uppgiften..men men..Vi har iaf valt ut vilka foton som vi ska ha med. Nåt iaf å sen så har vi skrivit lite innan oxå så vi har ju en del text att ta med oxå;)

Hm...nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Vi kanske går iväg å spelar kort el nåt. Annars stannar vi väl kvar här å surfar runt på datorn. Fotolektionen börjar inte förrän kl 14 så man har hål fram till dess, tur att man har sällskap iaf. På fotolektion ska jag välja ut och redigera de foton som jag ska ha med i fotoprojektet, som ska vara klart å inlämnat imorron.

När man kommer hem idag så gäller det att skriva klart textuppgiften om en fest, jag har kanske skrivit en halvsida. Det kan nog bli lika mkt till, gäller bara att jag får till det på ett bra sätt. Jag skriver om förr förra helgens utgång, dock skriver jag inte allt, tar bort lite å lägger till andra saker. Så att det blir så bra som möjligt. Hihi, den kvällen e ju värd att minnas;) hahaxD Sen så har jag ju sen träning ikväll, vilket e lika kul som jobbigt eftersom det e så sent. Speciellt när jag inte har lång sovmorgon i morrn. Jag har nämligen bokat in mina sista 9 körlektioner vilket jag att jag har en lektion imorron 9:00-9:55 å sen börjar jag inte förrän kl 14. Så jag kommer nog rätt garanterat åka hem emellan för å plugga och käka lite lunch...Får se hur det går me körningen, har inte övningskört på ett par månader. Senaste gången gick det sådär, då jag å pappa tjafsade en hel del. Håll tummarna för mig.

Jaja, nu har jag inte så mkt mer å säga. Får se om jag hinner skriva ett inlägg innan träningen ikväll. Annars lär jag nog skriva ett efter träningen iaf.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0