Tatueringen...

Glömde säga en grej..Det var lite ovant att vakna upp imorse å kolla ner å se tatueringen. Man kom på att det faktiskt var verklighet, den sitter där nu. Låter lite dumt men kom på efter nån minut efter att jag hade vaknat att jag faktiskt har tateurat mig. HehexD 

Har fortfarande inte vant mig, men har sakta börjat göra det. Den e fortfarande lite öm och rodnaden e fortfarande kvar. Vet inte hur länge det kommer vara så. Men jag har iaf varit duktigt å smörjt in den flera gånger idag. Ska göra det en gång till nu innan jag går å lägger mig. Nu började den svida lite eftersom jag låg på den lite, hehe. Inte bra;)

Jaja, det var väl allt. Längtar tills jag får visa folk tatueringen. Det e man verkligen vill göra. Har egentligen jättestor lust att visa familjen, men vågar inte. Förklarar en annan gång om jag inte redan berättat. Mitt minne e kanske inte det bästa när jag e trött.

kram<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för salva? Bepanthen lr Helosan? Och smörj inte för mycket, då får inte tatueringen luft och andas ej.

2009-11-16 @ 14:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0