Trött som fan..

Japp, tror fan det blir tidig sänggång idag asså. Dock kan nog en viss person kanske hålla mig vaken lite längre än jag själv tänkt. Får väl ta mig i kragen och se till att gå och lägga mig i tid iaf. HahaxD

Jaja, skit samma. Alice kom ju hit i eftermiddags å vi hade jättekul. Vi hade ju som sagt massor att prata om, så blire när man ses så sällan. Men ska försöka skärpa oss och ses lite oftare iaf. Kan ju nämna att även mormor och morfar kom hit en snabbis, dock kom dom hit en stund före Alice.

Finns väl inte så mkt mer att berätta el jo allsvenskan e ju avgjord nu ju. Bajen åker ur, haha;D Djurgården får kvala mot Assyriska, som dom borde klå tycker man. Å segerarna blev ju AIK, som vann med 2-1 mot IFK. Kan säga att det resultatet sa personen som jag åkte till igår el tidigt i morse. Väldigt duktigt, gnagare men ändå. Rätt var det ju trots allt.

Sitter just nu i mitt rum framför datorn som ni kanske märker. Har inte kollat på tv på hela dagen...el nja där ljög jag. Tv:n stod på hos personen jag var hos i morse, dock me knappt nåt ljud och jag följde inte programmen direkt. Jag försökte faktiskt sova. Ska snart gå ut i köpte å hämta mig ett glas jos tror jag. Sen dröjer det inte länge förrän man ska göra sig iordning för sänggång.

Vi hörs troligen imorrn!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0