Trött tjej med olika smärtor...

Jag e väldigt trött, trots att jag sov bra och länge så är jag skit trött. Det beror väl på att jag inte e riktigt frisk kanske. Var som sagt hemma idag å vilade med alla mina krämpor, har en lång lista. Hoppas att några av dessa grejer kan strykas från min långa lista snart. Men antar att det tyvärr kommer dröja ett tag...Jag har alltså inte gjort så mkt idag mer än att vila. Absolut inget pluggande alls, bara vila. Imorron blir det ungefär samma sak, fast måste iväg på ett ärende mitt på dagen. Sen blire tillbaka hem och vila....

Som ni märker så kommer helgen bli extremt lugn, kommer att vila och ta det lugnt hela helgen. Får hoppas att det gör mig något bättre iaf.

Min tateuering då...rodnaden verkar iaf gått ner lite. Men that´s it. Sköter mig verkligen med insmörjningen av den. Längtar verkligen tills den har läkt, längtar alltså till i början av december typ;) Då det gått ungefär en månad. Just nu svider det lagom skönt ibland, men men. Får skylla mig själv för att ha tatuerat mig.

Nää, nu håller jag verkligen på att somna nu. Ska stänga av datorn å gå och lägga mig. Tror att en viss person somnat före mig, inte så konstigt eftersom den jobbat typ 9 h idag å ska jobba 10 h imorrn, Stackaren..


Tänkte bara avsluta me att säga att: Jag kan inte förstå hur något som e roligt kan orsaka så mkt smärta:/

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0