Underbar kväll och natt ;D

Japp, än så har jag inte gått å lagt mig. Borde gått å lagt mig direkt när jag kom hem, men det har inte gått. E liksom upptagen, hehe. Lär vara det en stund till, vilket inte e så smart egentligen men vad fan. Nu har jag ju chansen så varför släppa den;)

Kan ju berätta lite kort om kvällen. Mötte upp Linnea i gullmars å sedan bar det av in till stan. Där vi käkade på nåt ställe vid hötorget(där det finns massa matställen under samma tak å välja mellan), vi båda käkade indisk mat. Riktigt gott, var länge jag käkade det så. Sen bar det av till sergel, där vi tillslut bestämde oss för att se filmeen zombieland. Vi behövde inte vänta länge på att filmen skulle börja. Å den var riktigt bra faktiskt, hade inga större förväntningar på den. Men den var riktigt bra som sagt. Sen så ville vi inte riktigt dra hem, så vi åkte till nivå 22. Där satt vi resten av kvällen å drack cider och snackade. Riktigt mysigt, hihixD Sen satt vi en stund i fridhemsplan då jag messade med en viss person, men sen bar det av hem;) Gick av i norra sköndal och fick mig en liten promenad..

Borde verkligen sova nu, men e typ inte trött. E dessutom lite upptagen, vill inte sluta med det jag håller på med. Det blir ju inte lättare när en viss person tänker gå å lägga sig vid typ 6..suck. Men men.

Så gissa en tjej som kommer att sova under gudstjänsten imorrn. Herregud, det e en uppgift i religon så. Skulle aldrig gå på en frivilligt. Så ska dra till Sofia kyrkan me amanda. Fy fan, jaja vad gör man inte för att få ett högre betyg..

Herrgud säger jag bara, jag har ett erbjudande här som jag inte kan säga emot. Mina föräldrar kommer bli så jävla arga om jag gör det. Men vill fan göra det asså:P

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0