Vaken å huvudet e tungt idag me fast inte av samma orsak..

Precis innan jag somnade igår så påminde Amanda mig att vi inte behövde gå på texten idag. Vilket gjorde att man kunde sova lite längre idag eftersom jag inte börjar förrän 14. Många frågar sig säkert varför jag e uppe nu för om jag börjar 14. Svaret e att jag ska kunna somna bra ikväll så...Ska försöka hinna plugga lite oxå får se hur det går..

Hur mår lilla jag idag då? Gårdagen var ju verkligen piss, vilken j-la bakfylla asså. Värsta jag haft på ett bra tag asså..hehe..Men idag då..vaknade me liknande huvudvärk som igår. Men denna gång e inte huvuvdvärken orsakad pga av sprit utan av något annat. Om man inte kan vara bakis i 2 dar vill säga, men det tror jag inte. Det skulle bara vara helt knäppt:P Ska nog ta 2 alvedon å se om de hjälper idag då..De hjälpte inte igår...

Tänkte avsluta me att svara Em: Det tkr jag låter som en jättebra idé, då man verkligen vet hur mkt pengar man kan göra av me;) Lördagen blev ju rätt dyr, men det var fett värt det asså;) Det låter väldigt lockande, tror nog att jag kan komma då;D det kan nog bli ett jävligt nice nyår, mkt bättre än förra året iaf:P<33  

Nu får jag se vad jag gör..Troligen tar jag nog några alvedon för att bota min huvudvärk.

kram<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va kul! :D Amanda e tydligen oxå på för hon ahde inga som helst planer för nyår :D.. Ska försöka skrapa ihop ett gäng människor :D

2009-11-23 @ 16:55:24
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0