Väldigt lyckat må jag säga, haha;)

Som jag skrev i slutet på förra inlägget så ville jag göra en sak el som jag kallade "att jag fick ett erbjudande jag inte kunde stå emot." Så några minuter i fem så smög jag mig ut ur huset, som tur var verkade ingen vakna av det. Sen tog jag bussen till hökarängen, därefter fick jag gå en liten bit å även vänta lite på den jag skulle möta. Kan säga att det var rätt lite folk ute i hökarängen vid 5-tiden på morgonen..Sen gick vi hem dit, mer tänker jag inte berätta:p

Jag gick väl därifrån runt 12-12:30 kanske. Det var ju verkligen ett härligt väder när jag gick, lite små kyligt å regn..underbart. Vi skildes å halvvägs till hökarängens centrum, då personen skulle gå en annan väg. Hade sen otur och missade bussen precis så det blev en promenad i det härliga vädret.

Väl hemma börjar det roliga. Jag trodde att jag skulle få ett lite irreterat mess av mina föräldrar när dom upptäckte att jag inte var hemma. Men det kom varken något telefonsamtal el mess från dom. Och reaktionen när jag klev innanför dörren var att "jaha, vad gör du där? Vi trodde du var i ditt rum". Haha, säger jag bara. Vilken rolig familj jag har. Dom hade asså inte upptäckt att jag varit borta, hahaxD Å dom blev inte arga heller som jag trodde vilket var skönt. Sa ungefär som det var till mamma, dock inte hela sanningen såklart. HahaxD

Jaja, det var det. Personen jag var hemma hos å jag ska troligen höras ikväll. Vi får se hur det blir.

Vad har jag annars gjort då? Asså sen jag kom hem såklart, har inte hunnit med så mkt. Små städat lite i rummet och käkat lite lunch el det var väl egentligen min frukost. Haha;) Sen så har jag suttit här en stund, men snart kommer Alice hit:D det var jättelänge sen vi sågs så det ska bli jättekul. Hon har aldrig varit här där vi bor nu dessutom;) Kommer bli massa prat och skratt. Underbart.

Jag sa ju att jag skulle gått på gudstjänst idag men det blev lite missförstånd å så. Vi tar det därför en annan dag, vilket jag verkligen e tacksam över. Hade inte pallat suttit å lyssnat, fy fan. Det blev ju inte många timmars sömn i natt direkt;) om man säger så;)

Nää..nu räcker det med skrivandet. Får se om jag orkar och pallar skriva senare. Annars skriver jag troligen imorgon istället.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0