Äntligen flyttat tillbaka;D

Sitter här i mitt rum å lyssnar på radio och surfar. I mitt riktiga rum alltså..Inge mer bo i  källaren. Så j-la skönt asså. Det blev ungefär en månad som jag bodde där nere, det gick väl bra. Men man saknade att bo i sitt egna rum såklart. Men nu så får man änligen bo här igen;D

Så idag har det fixas en hel del i mitt rum, med att städa, flytta upp alla grejer, möblerat om, städat osv. Full fart hela dagen har det varit. Knappt en lugn stund. Ni som inte vet det så e mina väggar nya med nya färger, har nytt golv och har möblerat om. Det enda som fattas e nu en gaderob och en tv typ;) å på lördag kommer min rätt stora gaderob äntligen att inskaffas. Längtar som fan;) HihixD

Denna vecka e det ju VTFF, vilket inte längre betyder lov som det gjorde förut. Nu måste man till skolan i 2 dagar, usch. Tydligen har de alltid haft detta på södra, hatar det..Jaja, så imorron ska man till rålamshovsparken för stationsaktiviteter. Kul, fan om det blir skitväder asså...Men det blir värre på onsdag då man ska va i skolan från typ 10 till 15 typ..Ser inte framemot det asså. Men kommer att vara duktig å gå dessa dagar, även fast jag egentligen inte vill. Har dessutom 2 uppgifter som måste göras denna vecka med:/

Men imorron så har jag ändå några ärenden att göra inne i stan så det spelar ingen roll. Ska bland annat till blodcentralen vid fridhemsplan å kolla om jag har rätt blodvärde å isf lämna blod. Håller mina tummar. Sen ska jag vänta tills alexandra har slutat, då ska vi tillbaka till tatueringsstudion som hon tatuerade sig på. Där ska hon visa upp sin tatuering å jag ska även boka en tid..HihixD Så ska bestämma mig för en bild innan imorron som ja skriver ut å tar med. Kommer att kännas så fel men även så rätt. Kan förklara mer en annan dag.

Ikväll blire iaf innebandy träning, sen träning 20:30-22:30. Men men, det e kul när man väl kommer igång.

Får se om jag skriver nåt mer inlägg idag, annars så skriver jag nog imorron.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0