Äntligen Fredag;D

Japp, så var det då fredag igen. Veckorna bara flyger förbi det är helt sjuk. Hade bara en lektion idag som egentligen ska vara 2 h, men vi fick sluta efter en halvtimme(som vanligt). Gjorde Alex sällskap en liten stund innan jag drog hem. Kom väl hem för en kvart sen kanske. Ska nu sätta mig och skriva klart min textuppgift. Har bestämt mig att jag ska bli klar me den innan eftermiddagen. Så man kan få slappa lite oxå.

Så ska inte skriva så mkt mer eftersom jag ska sätta igång å plugga. Mer än att hösten verkligen e här nu. Om man tyckte det var kallt igår var det ingenting mot idag. Fy fan, när man kollade på termometern i morse visade den -0,5 grader, usch. Så det var bara att pälsa på sig med halsduk å vantar. Fy fan. Vill inte varken ha höst eller vinter. Det e så hilmla mörkt, kallt å deprimerande då ju:(

Jaja, skriver mer sen när jag skrivit klart.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0