Äntligen klar...

Blev nyligen klar och skickade in min uppsats i psykologi. Usch, har suttit me den sen jag kom hem typ. Dock me en timmes middagspaus hehe. Idag hade jag bara en lektion el snarare jag gick bara på en lektion. Då jag hade psykologiprov, satt kvar längst(som jag brukar, haha). Det kändes som att det gick rätt bra. Efter det satt jag kvar en stund å spelade bla kort. Sen drog jag iväg på ett ärende, fick sällskap av Linnea:) Vilket jag var väldigt tacksam över. Sen vare jättekul å ses igen<3 Allt gick bra, vilket var skönt;) Resten vet ni ju, var väl hemma vid tre. Då det pluggades.

Just nu sitter jag å tittar på idol, idag ere 5 tjejer. Kollade ju igår oxå, tror verkligen jag har hittat min favorit. Nämligen Erik Grönwall, som  igår sjöng "is it true". Så jävla bra oxå, vilket även juryn tyckte. Och han röstades som tur var vidare till kvalfinalen imorrn. Hoppas verkligen han går vidare därifrån, han äger ju. Hejar på honom:D Lägger därför in en video från han framträdande igår plus juryns ord. Enjoy!




Nu ska jag kolla vidare på idol, får se om jag skriver nåt senare.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0