Fick en oväntad och rolig nyhet på 30-årsfirandet;)

Japp, jag åter kommer till det lite senare. Denna dag började iaf med att man var duktig å gjorde några tal i fysik. Gick väl helt okej...Efter det gjorde jag inge speciellt, mer än att måla naglarna å fixa iordning mig. Vid kvart över ett ungefär begav vi oss ut till S-tälje för å fira min farbror David lite i förskott. Det var lite köer på vägen dit, men det gick väl hyfsat snabbt trots allt.

När vi kom fram så var vi dom sista som skulle komma. Det var inte lika många som när brorsan firades, som tur var. Utan dom som var där var ju såklart David å hans tjej Maria och hunden Scilla, sen min farbror Michael, hans bonusdotter Erika och min kusin Ella(2 år), min tredje farbror Robert å hans tjej Maria och min kusin Emma(nästan 4 mån) och så farmor..De andra var antingen bortresta eller sjuka. Det serverades både lättre lunch(pastasallad, nån god parmaskinka å nån salami o baguette), sen så fanns det massa kakor å bullar och tårta som fika. Men nu kommer jag till vad jag menar med rubriken.

När vi alla sitter där och har börjat fika, så öppnar David sina paket å blir så glad för det han fick. Han fick nämligen en Calvin Klein klocka av typ hela släkten. Sen började det pratas om att det kändes konstigt me 30 år, dock fyller han inte förän på torsdag. Då börjar han prata om en grej å jag inser ganska snabbt vad han pratar om. Här e lite av vad han sa: "..så om allt går som det ska så får vi tillökning den 18/4..". Ni fattar va? Jag ska få en kusin till, så himla kul verkligen. E såå himla glad för deras skull;) Hoppas nu allt går bra. Sen får vi se om det äntligen blir en pojke. För det har bara blivit tjejerna de senaste gångerna å även innan. Brorsan e ju den enda killen bland kusinerna på pappas sida. Haha;) Vi får väl reda på det i slutet av november vad det blir el iaf dom, då dom ska på ultraljud.

Herregud, nu blir bara kusinskaran större och större. Men det är bara kul, det blir ju som en ny kull. Förut så var det ju Bella(-88), jag(-91), nattis(-93) och brorsan(-94)..sen vare stopp ett antal år tills nu. Nu e det Ella(-07), Emma-(09) och så nästa(-10)..Sen får man se om det blir några fler...

Jaja, nog pratat om det. Snart e det iaf middag. Det blir något riktigt smaskigt nämligen klyftpotatis med fläskkotlett..mums;) 

Vill bara avsluta med att säga: Grattis David och Maria! Hoppas allting går bra nu! :D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0