Full fart hela gårdagen, desto lugnare idag..

Mm..gårdagen asså herregud. Det var full fart från morgon till kväll. Vid halv tio på morgonen så drog jag, pappa och brorsan till Ikea i kungens kurva. Där det som vanligt var rätt mkt folk, vilket bara e jobbigt. Vi kom därifrån vid halv tolv, väl hemma käkade vi lunch. Sen dröjde det inte länge förrän leveransen av min gaderob(el alla delar till gaderoben ni vet ju hur ikea e) kom hem. Därefter byggdes det gaderob hela eftermiddagen å halva kvällen. Därefter städades det å kläder las in. Dock måste vi köpa fler lådor och hyllor, vi tänkte fel om en grej så. Men det löser sig sen. Nu har jag iaf en stor gaderob med spegelskjutdörrar, så underbart. HahaxD Kvällen blev lugn, en hemmakväll framför tv:n å idol.

Idag då. Efter lunch så gick hela familjen en promenad till skogskyrkogården för att tända ljus på min mammas farmor & farfars grav. Det e ju alla helgons dag idag ju. Det tog ett tag, men tillslut så hittade vi graven. Å nästan precis bredvid den graven så ligger en gammal skolkamrat till min brorsa, simon. Han dog för 2 år sen, i en olycka i stan. Jag kände honom inte, men när jag såg graven så var jag nära till tårar. Det e ju så hemskt..hade den där klumpen i halsen halva vägen hem. Kom ju på att Therese oxå ligger begravd på skogskyrkogården, så jag ska kolla upp var hon ligger. Så ska jag gå dit nån dag med blommor och ljus, då lär jag garanterat börja gråta, usch. Men som mamma sa, man får gråta...

Sen vi kom hem så har jag inte gjort så mkt, mer än att sitta framför datorn. Lär nog sitta här ett tag till. Men i kväll så ska jag å Linnea änligen träffas, var alldeles för länge sen. Ska bli jättekul, verkligen.

Får se om jag orkar skriva mer idag, annars vet jag inte när jag skriver nästa gång. E rätt fullbokad imorron så.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0