Har vaccinerat mig mot svininfluensan å jag överlevde faktiskt:p

Japp, jag tog vaccinet i morse å jag lever fortfarande. Anledningen att jag säger det e för att jag har kompisar om som säger att man kan dö av vaccinet. And for your information så finns det inget bevis på att någon har dött av just vaccinet, så det så. Det e ju många fler som dött av både vanlig influensa å svininfluesan så varför chansa å inte vaccinera sig. Det e rätt idiotiskt. Tkr jag iaf. Om ungefär 3 veckor ska jag tilbaka å ta den andra dosen.

Jag lever som sagt, e dock jävligt öm i armen. Å har träning om en halvtimme typ, så har tagit en alvedon. Ska prova å se om det går å träna. Annars vilar jag, vilket är stor chans att jag gör. Men men..

Så det e nog bäst jag byter om nu och packar väskan. Har tur så pappa skjutsar mig till Gubbängen där träningen är, han e så snäll. HahaxD Kommer väl att vara hemma nån gång efter åtta.

Imorgonbitti bär det av till kungens kurva och ikea där vi ska köpa lite grejer till mitt rum. Annars har jag inget inplanerat, lär väl fixa i mitt rum eller plugga typ. Får se.

Nää, nu e det bäst jag skyndar mig. Skriver mer imorron.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0