Länge sen sist...

Japp, nu var det verkligen länge sen jag skrev sist. Minst 2 veckor sen, herregud. Duktig jag e asså. Har tänkt skriva flera gånger men det har aldrig riktigt blivit så som ni kanske märkt. Men det har varit en del, så har varken haft orken eller tiden.

Sen jag skrev sist så har det varit mkt med skolan, med prov och uppsatsinlämningar. Vilket faktiskt har gått bra, fick VG på både psykologiprovet och uppsatsen. Fick VG+ på första uppsatsen i Litteratur och litteraturvetenskap. Vilket e jäkligt nice. Det e som sagt mkt med skolarbete, det har varit prov å uppsatsinlämmning varje vecka. Det tar kål på en hehe. Igår så lämnade jag dessutom in projektplanen, hoppas den blir godkänd. Förutom skolan så har det även varit mkt med inneabandyn, med både träningar och matcher. Vilket har varit riktigt kul, att äntligen få spela mather;) Men nu har vi matchuppehåll i 3 veckor, vilket inte alls e kul.

Som ni kanske märker så har jag inte varit ute å roat mig särskilt mkt, hehe. Har som sagt varken haft tiden, orken och pengarna. Man har ju beställt studentmössa och kläder för typ 1200 spänn så, dock e det ite betalt än men ändå. E ju en annan grej som kommer betalas snart, hihixD

Senast jag var ute på krogen var 10/10, då var jag ute med Amanda, Rickard, Gunnar, Filip och "Tärnan". Amanda fyllde år dagen innan så det var orsaken till att vi gick ut. Vi skulle egentligen ha förkrökat på fridays men så blev det inte, vi försökte på dovas men det var fullt. Så vi drog till "huset" rätt tidigt, vilket inte var så kul i början. Men när folk började strömma in så blev det roligare å då dansades det en hel del. Efter ett tag så stötte man på Jessi å hennes polare Sebbe, Carro å nån kille å tjej jag inte minns namnet på. Så jag hängde, el snarare dansade me dem. El vi va mest me killarna, å under allt dansade så blev man ihop "parad" men en..Haha..Var kvar där tills dom stängde, hahaxD Sen vart det mkt åkande fram och tillbaka å även lång väntan i kylan, innan man kom hem. Familjen var på landet hela helgen så man störde ju inte nån när man kom hem. Dagen efter spenderades i sängen halva dagen, innan det blev en promenad till hökarängen fram å tillbaka. HihixD Minnesvärd helg helt enkelt:D

Jaja, det var det. Vad ska man mer säga. Jag bor fortfarande nere i källaren men får förhoppningvis flytta tillbaka in i mitt rum snart. Längtar som fan, var typ över en månad sen jag sov där sist. Nästa vecka e det VTFF, vilket inte kommer bli som ett lov efter att man bytt till södra. Då det är olika aktiviteter i 2 dagar, sen så ska man göra en enkätundersökning på specialidrotten om doping. Lugn vecka, yeah right.

Nu ska jag gå å käka lite lunch, tacos från igår. Mums, hihi. Ska försöka bli bättre på att blogga, men det finns andra saker som går före.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0