Lugn Helg...

Japp, denna helg blev en lugn helg. Inget festande, utan bara hemma å slappa. Kan vara skönt det me ibland. Sen så hade det inte varit så kul att gå ut direkt eftersom jag fortfarande e lite små försyld. Men men..e rätt trött nu och ska nog gå å lägga mig snart. Tror jag..

Idag har det väl egentligen varit full fart hela dagen. Vaknade å fick en kvart på mig att käka frukost å göra mig iordning..(eftersom jag ville me å se när brorsans A-lag i innebandy skulle spela match ute på ingarö)..Iaf, killarna spelade riktigt bra större delen av matchen, men tappade lite i andra. Men dom vann tillslut med 4-3. Brorsan gjorde både mål på ett frislag och blev utvisad. Haha;) Ungefär samtidigt så hade B-laget match borta mot Tullinge, vilket gjorde det omöjligt för dessa killar att spela den matchen. Det var dessutom brist på spelare just idag. Så i andra matchen hade man 3 st 94:or, en 95:a å resten 96:or..Trots det så vann dom me 10-1;) Så både A-laget och B-laget är hittills obesegrade vilket e kul. Sen efter matchen vare hem å käka lunch. Därefter fick jag åka me brorsan till gubbängen för han skulle hämta nåt på bibblan å vi dessutom uppdrag att handla. Så brorsan körde dit och hem på moppe, i regnet..Hehe usch. Men men..

Väl hemma igen. Fick man väl sitta ner i 20 min kanske, sen vare dax att hjälpa pappa å måla andra lagret i mitt rum. Idag hjälptes vi iaf åt, vilket var skönt. Det gick dessutom mkt snabbare. Så nu e väggarna iaf klara. Nästa vecka ska nytt golv läggas. Jaja, efter målningen var det bara att ta sig en dusch. Hade ju färgstänk över hela mig igen. Efter det pluggade jag lite å sen fick jag tillslut andas ut och slappa. Som sagt fullt ös hela dagen, men det mesta har varit rätt kul trots allt.

Imorgon så ska jag se till att plugga lite på förmiddagen. Sen vid 14 ska vi vara ute i södertälje, där vi ska fira min farbror David som fyller 30 nästa vecka. Firar honom lite i förskott helt enkelt. Det är släktfirande imorrn, så man får träffa större delen av släkten(på pappas sida) igen. Brukar ju oftast vara kul.

Jaja, har inte så mkt mer att säga. Skriver kanske lite mer imorrn om jag hinner.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0