Mkt trött...

Japp, jag är mkt trött. Inte bara nu utan snarare under hela dagen. Det är väl så att det är väldigt mkt just nu som händer, som tar mkt av mina krafter. Sen har jag typ inte sovit särskilt bra, efter att jag flyttat ner i källaren(tillfälligt).

Så man blev ju väldigt tacksam när Petra(religions läraren) flyttade nästa veckas prov, till veckan efter. Alltså till v.43, då jag "bara" ska lämna in projektplanen. Men jag har iaf kommit på vad jag ska göra och fixat en handledare. Vilket känns skönt, måste jag bara bestämma mig för en liten grej innan jag e klar. Men men, har iaf en projektidé. Efter den mkt sega religions lektionen, vare en rask promenad till norra för å ha text. Skrev väl inte så mkt, men brukar jobba bättre hemma så. Sen så hade jag för mig lite andra saker, som att maila några lärare om projektarbetet å sen drömde jag mig bort till studenten. El jag kollade på studentmössor å kläder, vet typ vad jag vill ha. Men e mest nyfiken på vad det kostar, har en känsla att det kommer bli rätt dyrt. Dax å skaffa jobb snart tror jag. Iaf efter den lektion blev det en rask promenad tillbaka till södra, å en mkt snabb lunch innan fysiken. Där man mest jobbade själv i boken, vilket gick helt okej. Fick även tillbaka förra lab. rapporten, fick G-. E fan nöjd med det å fick även reda på vad jag ska tänka på till nästa gång.

Väl hemma, hann jag väl inte sitta mer än en halvtimme framför datan innan mamma kom hit med min kusin Wilmer. Hon hade varit å hämtat honom på dagis och vi skulle vara barnvakt åt honom. Vi var det halva kvällen typ å det gick jättebra. Pallar inte berätta om det. Men det var jättekul att ha honom här, världens sötaste 5-åring.

När han å hans pappa väl åkt hem så har jag suttit framför tv:n å chillat. Kollade på Grey´s Anatomy såklart, å fällde några tårar på slutet. HehexD Svårt att hålla tårarna borta när man kollar på den serien.

Jaja, nu ska jag nog gå och borsta tänderna och sedan väntar sängen. Imorron börjar man ju 10:20 me skolfoto, religionen vart som tur e inställd. Hade iofs inte gått på den ändå. Ska bli spännande hur många som kommer, haha. En känsla säger mig att vi inte blir som många, men jag kanske har fel. Kan ju säga att det inte kommer bli snyggt me mina blåmärken asså. Jag kommer troligen få sitta ner, så det gäller att ha armarna på ett bra sätt så de syns mindre hehe. Stora problem jag har va..

Nej, nu väntar som sagt sängen.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0