Puh..

Insåg en av de grejer som jag fasat för de närmaste dagarna. Och det visar sig att jag verkar ha fel. Jag tog för snabb slutsats om en viss grej, dock inte den "större" av dom. Men det är iaf bättre än inget och det är ett steg närmare den andra grejen. Om jag nu någonsin kommer våga ta upp det, bara tiden kan utvisa det. 

Nu håller jag bara mina tummar på att vi kommer snacka snart igen. Man vet ju aldrig med dig eftersom du jobbar och så. Vilket gör att du har mindre tid och ork. Men kan ju inte mer än hoppas, och när det nu händer ska jag lyckas våga fråga. Hintade lite om det för dig förra veckan, då du inte hade något emot det om du varit hemma och ledig...Så nu..

Äh säger det inte här. Ville bara påpeka att en tyngd har släppt från mitt hjärta och nu e det bara en kvar. Kommer den någonsin att släppa?

kram<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0