Sitter i plugget..

Japp, sitter i skolan och har text lektion just nu. Fick precis en ny upppgift att jobba med, en artikel denna gång. Får se hur det går. Kommer nog förhoppningvis igång idag, det är iaf mitt mål. Brukar nämligen aldrig göra det, så tänkte försöka bryta den trenden. Hehe..Men börjar bli hungrig så får se hur det går egentligen;)

Kan väl sammanfatta helgen som helt okej, men har saknat en person väldigt mkt. Helt sjukt, hehe..Denna vecka å nästa kommer bli väldigt stressiga. Har sjukt mkt å göra..Jaja, man märker att skolan verkligen börjat på allvar iaf.

Får se om ska skriver mer senare, vet inte om jag hinner och orkar. Annars skriver jag i morrn.

Nu ska jag komma igång med uppgiften.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0