Ska snart dra...

Japp, snart ska man dra iväg till träningen. Dock kommer det inte bli som det brukar. Eftersom jag fortfarande är lite fösyld, så är det inte så smart att jag spinger å så. Därför ska jag kolla om jag skulle kunna köra målvakt idag..Hehe..E ju egentligen forward..Men vi har ju lite målvaktsbrist å sen så springer man ju inte när man e målvakt. Så får se hur det går..Om jag får vara det vill säga, annars kommer jag bara va me på lättare skottövningar..

Har under kvällen läst på lite inför foto-provet imorrn(teoretiskt prov asså), jag har kanske inte varit så intensiv på å plugga men lite iaf. Bättre än inget. Får nog läsa lite sent i kväll å imorrn. Imorron ska jag ju egenligen ha projektarbete vid 12 men skippar den. Jag ska nämligen följa me när Alex ska tatuera sig å hålla henne sällskap. Vill fan oxå tatuera mig, men det e nog bara en tidsfråga faktiskt;) Iaf då skulle jag kanske kunna läsa på lite oxå iofs...

Kan ju bara nämna att de närmaste veckorna e ett helvete, längtar till vecka 44 å VTFF;)
Denna vecka: Imorrn, Foto-prov & inlämning av textuppgiften på fredag.
Nästa vecka: Tis, inlämning av uppsats i Litteratur. Ons, prov i religion A & fre, inlämning av text uppg. och läxförhör i litterarur.
Veckan efter nästa(v.43) ser än så länge rätt lugn ut men man vet aldrig.

Så det blir till att plugga utav helvete hela denna vecka. Usch...

Jaja, nu e det bäst jag byter om och packar väskan. Får se om jag skriver nåt imorrn.

kram<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0