Trött å sliten

Man skulle nästan kunna tro att jag festat de senaste dagarna el nåt, med tanke på rubriken. Men så är inte fallet. Utan jag har jag varit så duktig å varit i skolan i 2 dagar. Eller igår var det aktiviteter i rålambhovsparken, i kylan å duggregnet. Usch, frös typ arslet av mig. Fy fan. Det var väl inte så värst roligt direkt, det var typ bara ettor där å 3 st treor(alltså jag , amanda och rickard). Efterråt drog vi in i värmen på donken å käkade. Sen så skulle jag prova å lämna blod. Men hade för lågt blodvärde igen(vilket suger), så jag å sköterskan kom fram till att jag skulle bli kallad igen om 7 månader. Får sen om man har rätt blodvärde då. Därefter drog jag till mammas jobb en stund innan pappa kom å körde hem mig. Det vart lilla jag som lagade middagen, duktigt va? HahaxD

Idag då. Då var man i skolan å blev indelade i olika grupper, där sedan gruppen delades in i 2. I min grupp kom bara 6 st, vilket betydde 3 i varje grupp. Jag var "såklart" den äldsta och dessutom enda tjejen, kul. Min grupp var i förbättra gruppen, där vi skulla skriva ner det vi tyckte på ett stort papper. Sen efter lunchrasten, var det venissage där man fick en festis å en klubba, haha. Å så fick man rösta osv. Pallar inte förklara allt, seriöst. Ni var ju inte där så varför ska jag berätta, hehe. Sen efter skolan så åkte ja till gamla stan där ja typ fick stå i en halvtimme å vänta på alex. Iaf, sen gick vi till tatueringsstudion. Då hon visade sin tatuering, som det inte var nåt fel på. Sen så bokade jag tid för min tatuering;D Så om 2 veckor då jävlar, ska bli jävligt nice. Längtar. Efter det så följde ja me alex å fikade me 2 av hennes polare från skåne, därefter bar det av hem.

Här hemma har man diggat musik från sin nya skiva å sen även lite Jackson. Köpte skivan Bad igår, nästa vecka ska vi köpa thriller. Troligen en av de bästa jackson skivorna.

Jaja, andledningen till att jag e trött å sliten är bland annat för alla grejer jag gjort de senaste dagarna. Sen så har jag inte sovit så bra, el har haft svårt å somna de senaste dagarna. Vet inte varför.

Imorgon ska jag iväg tidigt så det blir ingen sovmorgon imorrn heller. Jag ska nämligen åka till B-hagens vårdcentral där ska jag vaccinera mig mot svininfluensan. Jag tillhör ju riskgruppen, så det e väl bäst jag tar den.

Nu ska jag snart gå å se på Greys Anatomy, gud vad jag älskar den serien;) HihixD

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0