Underbart;)

Jag lyckades med mitt mål förut att bli klar med text uppgiften före lunch, dock hade jag inte kommit på en bra rubrik. Fick tillslut hjälp av pappa på eftermiddagen. Men det var skönt att det mesta vart klart så tidigt, så man kunde slappa. Blir ju mkt plugg denna helg, usch:/

Men en annan sak som e underbart, var att jag äntligen fick snacka med dig. Fick reda på orsaken till frånvaron och har full förståelse. Och det vet du...Iaf, så vart jag väldigt glad av flera orsaker. Tyvärr så stack han iväg till Hudiksvall i eftermiddags å blir där hela helgen och jobbar:( Å kommer troligen hem på söndag kväll eller måndag morgon..Så vi kommer att höras igen när han kommer tillbaka;)

Jaja, vid 16-17 så började jag måla i mitt rum. Trodde jag skulle få hjälp av pappa men icke. Han täckte bara för vid taket osv. Det tog väl 1,5-2 timmar att måla rummet, sen var det middag. Mkt välförtjänt tkr jag, tacos vart det:) Var jätte trött efterråt och så hade jag färgstänk över hela mig. Så snyggt asså, färg i håret, armarna, benen..överallt helt enkelt. Så det blev en dusch efter maten såklart. Sen har jag suttit å kollat på idol. Håller tummarna för att min favorit Erik går vidare, han e bäst;)

Just nu är det hockey på tv:n här nere i mitt tillfälliga rum. Brorsan sitter å tittar på NHL matchen Detriot- St:Louis , som spelas i Globen. Detriot leder såklart, fast dom tappade lite precis. Så nu står det 3-2.

Ska nog snart slänga ut brorsan, e rätt trött och behöver sova. Sov inte så jävla bra inatt, fråga mig inte varför. Hoppas på att sova bättre i natt.

Imorrn, ska jag försöka plugga inför foto provet på tisdag och även försöka göra några tal i fysik. Sen får jag se om jag orkar/hinner följa med och se när brorsan lag(A-laget) spelar match mot Ingarö borta. Får se.

Nähä, nu kvitterade St:Louis...3-3..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0