Usch:-S

Asså ahh...jag blir fan galen snart. Fy fan..Det finns en männsika som jag just nu, ja hur ska jag säga det..Äcklas av typ. Usch, orkar inte med honom. Tjatar å tjatar..Orkar inte. Kan människan inte bara ge sig å inse. Jag äcklas verkligen av han, vilket jag inte gjorde tidigare. Men nu...vet inte vad jag ska ta vägen. Hoppas verkligen han slutar annars vet jag inte vad jag gör.. Herregud..Han håller på just nu, orkar inte....

Kan ju säga att han inte e den personen som jag pratat om de senaste 2 veckorna. Det är en HELT annan person, totalt annurlunda. Skulle aldrig hålla på så här. Den som jag pratar om har jag inte hört av på månader, vilket jag iofs inte brytt mig så mkt om. Sen nu i veckan började han helt plötsligt, å sen fortsatt..Flera av er har träffat honom i början av året typ. Usch...

Snacka om att jag verkligen längtar till att få prata med den andra(han som e i hudiksvall och jobbar), han e såå mkt bättre på alla sätt. Kunde han inte varit hemma denna helgen va fan:(

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0