Visste ni att man kan få blåmärken i handflatorna??

Svaret på det är faktiskt ja. Hade ingen aning om att man kunde få det. Men tydligen så kan man det, fick det efter gårdagens träning. Kan säga att jag har blåmärken över hela armarna och i handflatorna..Ser nästan ut som att jag har blivit slagen eller nåt. Hehe, ser för jävligt ut asså. Kul att man har skolfoto på torsdag, när man ser ut så här. Vill ju helst inte ha på mig tjocktröja....

Dagen då. Ni kanske förstår lite hur jag känner just nu, om ni läste förra inlägget. Men ni kanske vill veta vad som hänt idag oxå. Mötte upp Alex vid kvart i elva i slussen och så åkte vi till Gamla Stan(där hon skulle tatuera sig). Vi gick in på stället vid 11, men Alex var tvungen att äta nåt innan. Så vi gick till ett café så hon kunde få i sig lite frukost. Å sen bar det av tillbaka dit..Jag satt bredvid medan hon tatuerades å var sällskap. Passade även på att läsa på lite inför foto provet. Det tog väl inte mer än en timme, tro det eller ej. Å den blev rätt häftig..haha;) Innan vi drog därifrån så kollade jag lite grejer, å det skulle inte bli så fasligt dyrt. Så om 3 veckor när Alex ska tillbaka å visa upp den så ska jag ha me mig en bild och sedan troligen fixa en tid;) Me like it xD
 
När vi har helt klara där drog vi först till apoteket för Alex skulle fixa en grej. Sen hade vi gott om tid innan jag började så vi drog till ett annat café. Där hon fikade och jag käkade lunch. En god lasange blev det, mums;) Vi satt där tills halv två typ då vi drog till skolan. Sen på foto lektionen så fick man första halvtimmen komma på en egen uppgift, sen skulle allas uppgifter lottas ut. Vid halv tre gick vi till ett annat klassrum där vi skulle ha provet. Jag och Anna satte oss vid samma bord som Markus och Simon..det vart lite av ett fuskbord. Där killarna kollade anteckningar(med resulutat ingen aning) å alla viskade. Men det var inte bara vi som pratade, det var inte som ett vanligt prov. Men det gick väl helt okej. Sen var alla uppgifter slut när jag var klar, så jag och Anna gjorde samma uppgift. Vilket va den jag hade hittat på. Efter plugget så drog jag hem, här hemma har jag bara slappat eller har övningskört oxå men det ska vi inte tala om.

Kan säga att övningsköra med en trött pappa när man själv är trött är ingen bra idé. Mkt bråk å skrik. Vi kom iaf hem hela både och bilen oxå.

Oj, det blev visst ett långt inlägg. Det är inte många vardagar som mina inlägg blir så här långa. Ni får stå ut med min noggrannhet idag. Nu ska jag kolla på House..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0