Bättre idag typ..

Jag kanske tog i lite igår, men det var iaf så jag kände. I dag har jag knappt hunnit tänka på det eftersom det varit full fart här hemma hela dagen. Så vet egenligen inte hur jag känner, får väl se imorron kan jag tro. Vill som sagt inte tänka på det. Vill bara glömma det..Hoppas jag gör det snarast.

Orkar inte skriva så mkt mer om dagen just nu. Får se om jag hinner göra det imorron. Tänkte nu sätta mig ner me en bok å sen gå och lägga mig. E rätt trött efter den här dagen.

Imorrn e det ju skola igen, men måndagar e rätt softa så det e okej. Vet dock inte hur jag ska hinna plugga inför fysikprovet till på onsdag. Hade tänkt plugga i helgen men det blev ingenting me det. Tyvärr. Så får väl sätta mig å plugga hela eftermiddagen å kvällen imorrn. Vill verkligen inte faila fysiken igen. Måste verkligen kämpa å försöka klara det.

Nu ska jag gå å borsta tänderna, sen väntar "Ljudet av ditt hjärta"..(Lät lite roligt hehe)..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0