Hm..

Vad ska man säga, e dunderförsyld me halsont å hosta. Usch, vill bara att det ska gå över nu. Orkar inte me det här. Visserligen e jag väl hyfsat pigg å glad trots allt. Vilket nog e tur. Bara jag inte får feber så e det okej. Håller tummarna på att jag blir frisk till helgen så man kan göra nåt kul.

Idag började jag vid 14 med foto A, där jag å Anna var lite mer seriösa idag. Vi fotoade det vi behövde, då det hände en väldigt rolig grej. Haha, fan va vi garvade. Sen fixade vi fotona å skickade in dom. Å det blev mkt skratt denna eftermiddagen. Konstigt nog så satt vi kvar i skolan i över 1,5 efter lektionen slutade. Vi hade väldigt kul, satt å pratade å skrattade. Jag var väl inte hemma förrän kvart över sex eller nåt. Hjälpte till me middagen, vilket inte var svårt när det var kycklingsallad. Efter middagen så har jag suttit här framför datan, även pluggat lite mer psykologi. Gjorde även det i förmiddags, fast då skrev jag lite på uppsatsen ist.

Just nu sitter jag i mitt tillfälliga rum i källaren, har på tv:n me idol i bakgrunden. Idag e det några av tjejerna som tävlar. Kommer nog vara lite osocial med familjen ikväll å sitta här nere å kolla på tv. Måste eller snarare vill ha lite koll på en grej samtidigt så;)

Imorron börjar man vid 9, vilket betyder att man åker när det e värsta rusningstrafiken. Usch, hatar verkligen det. Tur att man iaf får sällskap av alex större delen av vägen, som vanligt;) Sen så kommer man inte vara på länge på textlektonen imorrn, eftersom man tro det el ej ska vara me på mentortiden. Så man kanske träffar några av er imorrn för ovanlighetens skull.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0